Veelgestelde vragen

Bij aanschaf van 1 of 2 actieproducten bij de Kruidvat, met een minimale aankoopwaarde van €4,-, in de periode 26 augustus 2024 tot en met 8 september 2024 ontvang je een unieke activatiecode die te verzilveren is voor een attractiepark entree naar keuze.

De activatiecodes zijn t/m 22 september 2024 te verzilveren.

Je kunt maximaal vijf (5) activatiecodes invoeren en verzilveren. Per activatiecode kunt u kiezen voor een van de deelnemende attractieparken.

De tickets zijn geldig van 26 augustus 2024 tot en met 2 april 2025 (Bobbejaanland, Kinderpretpark Julianatoren en Walibi België zijn geldig tot en met 31 juli 2025).

Let op dat er in de winter voor sommige parken beperkte openingsdata gelden. Controleer voor uw bezoek de actuele openingstijden op de website van de parken. Voor Halloween Fright Nights heb je speciale Fright Night tickets nodig, de reguliere Walibi-tickets zijn niet geldig tijdens Halloween Fright Nights.

Voor Walibi Belgium en Madurodam is het e-ticket direct jouw toegangsbewijs tot het park.

Voor de andere parken geldt dat je nog een bezoekdag dient te reserveren. Check hiervoor de verzilverinstructies op de voucher die je per e-mail hebt ontvangen.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten per e-mail een bestelbevestiging en de tickets incl. verzilverinstructies.

Indien je geen activatiecode hebt ontvangen, neem dan contact op met Kruidvat voor 8 september 2024 24.00 uur. Hoe neem ik contact op? | Kruidvat | klantenservice

Indien het proces tijdens het afronden van de bestelling vastloopt probeer het dan na 15 minuten nog eens. Werkt de activatiecode nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Per park kan het aantal (nog) beschikbare toegangsbewijzen verschillen. Indien het park niet meer beschikbaar is, staat hierbij de melding: "Helaas, uitverkocht". Kies voor een ander park.

Een toegangsbewijs kan niet worden ingewisseld voor geld.

De e-ticket(s) ontvang je max. 20 minuten na je bestelling. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-ticket(s) nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice.

Nee, de e-ticket(s) worden per email verstuurd, Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten per email een bestelbevestiging en daarop volgend (max. 15 minuten na je bestelling) een email met de e-ticket.

Neem contact op met de klantenservice.

De e-ticket is geldig voor iedereen die het park wil betreden, zie voorwaarden van het park zelf of er uitzonderingen zijn voor bijvoorbeeld kinderen. Vanaf 16 jaar kan je de activatiecode verzilveren en e-tickets bestellen.

Dit is verschillend per attractiepark. Kijk daarom op de website van het desbetreffende park voor de actuele informatie.

Een e-ticket voor een park is voor één persoon geldig. Wil je met meer personen naar het park? Dan heb je meer activatiecodes nodig.

Ja, dit is echter alleen mogelijk via de website van het park, zie hiervoor de parkinformatie op de productpagina.

Nee, deze kun je bij aankomst van het park indien nodig aanschaffen. Zie ook de e-tickets van het park met de extra voorwaarden/uitzonderingen per park.

Vanaf 16 jaar kan je de activatiecode verzilveren en e-tickets bestellen.

Nee, de code zal, na het verlopen van een bestelsessie, na 20 minuten weer actief zijn.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00u - 17:00, met uitzondering van de erkende feestdagen.
Telefoon: 010-2043075
E-mail: promotions@touchincentive.com

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op