FAQ

COVID-19
Omdat de parken nog niet open waren bij het begin van de actie is de geldigheid van de e-tickets verlengd (n.a.v. clausule 2.7 uit de actievoorwaarden) t/m 28 augustus 2021. De e-tickets van Neeltje Jans zijn t/m 30 september 2021 geldig, omdat het park pas op 9 juni open is gegaan.

Indien je al een bezoekdag geselecteerd hebt en het attractiepark blijkt op de bezoekdag gesloten, kan je kosteloos een andere bezoekdag kiezen. Dit kan via de website van het betreffende attractiepark. Mocht jouw bezoek verhinderd zijn door klachten of een positieve testuitslag raden wij je aan contact op te nemen met het desbetreffende attractiepark om het ticket te laten wijzigen.

1. Wat houdt de actie in?
Met deze actie kun je voordelig genieten van een dagje uit bij één van de deelnemende parken

2. Hoe werkt de actie? En wanneer ontvang ik een activatiecode?

  1. Koop 1 of 2 actieproducten van de deelnemende merken bij Kruidvat online of in de winkel*.
  2. Kies een park, kies het aantal tickets, vul je activatiecode(s) en je gegevens in (maximaal 5 e-tickets per persoon).
  3. Ontvang het bestelde e-ticket per email, volg de stappen op het e-ticket en reserveer je bezoek bij het pretpark. Let op, het e-ticket is nog geen toegangsbewijs!

*Je ontvangt een activatiecode bij aanschaf van één (1) actieproduct van Oral-B opzetborstels (exclusief grootverpakkingen), Gillette en Venus scheerapparaten en navulmesjes (exclusief 8/10/12 packs) of Jolly ontharingsproducten en twee (2) actieproducten van Always, Always Discreet, Ambi Pur luchtverfrissers (exlusief toiletblokken), Aussie, Fixodent kleefpasta en reinigingstabletten, Gillette en Venus scheerschuim en -gel, Head & Shoulders, Oral-B tandpasta, handtandenborstels en mondwater en Swiffer met een minimale aankoopwaarde van €4,-. Alle combinaties zijn mogelijk (mini’s en geschenksets zijn uitgesloten). Let op: niet alle merken/producten doen mee aan deze actie. De deelnemende producten zijn duidelijk aangegeven in de winkel, in de Kruidvat folder en online op kruidvat.nl.

Activatiecodes zijn vermeld op de tweede kassabon en zijn te verkrijgen tot en met 9 mei 2021. Indien de besteding geschiedt op www.kruidvat.nl ontvang je een email met daarin de unieke activatiecode.

3. Tot wanneer kan ik mijn actiecode(s) invoeren en mijn e-tickets bestellen?
De ontvangen activatiecodes op de 2e kassabon zijn te activeren van 26 april 2021 tot en met 6 juni 2021 via kruidvatpretparkenactie.nl. Activatiecodes zijn te verkrijgen van 26 april 2021 tot en met 9 mei 2021.

4. Ik zie een park waar ik heen wil niet meer bij de mogelijkheden staan, hoe kan dat? / Wat betekent op = op?
Per park kan het aantal (nog) beschikbare toegangsbewijzen verschillen. Wanneer tijdens het bestelproces blijkt dat er niet voldoende capaciteit is bij een door jouw geselecteerd attractiepark, kun je het proces afbreken en een keuze maken voor een ander attractiepark.

op=op!

5. De bezoekdag van mijn keuze is bij het betreffende park niet meer mogelijk. Kan ik dit nog wijzigen?
Per park kan het aantal (nog) beschikbare toegangsbewijzen verschillen.

Heb je de activatiecode nog niet verzilverd?
Wanneer tijdens het bestelproces blijkt dat er niet voldoende capaciteit is bij een geselecteerd attractiepark, kun je het proces afbreken en een keuze maken voor een ander attractiepark. op=op!

Heb je de activatiecode al verzilverd? 
Probeer of er op een andere datum van het park naar keuze wel beschikbaarheid is. Door jouw bestelde e-tickets kunnen niet worden geannuleerd en aan de geleverde e-tickets worden niet retourgenomen. Bij het plaatsen van een bestelling ga je een overeenkomst aan met betrekking tot een vrijetijdsbesteding, waarvoor een bepaalde datum of periode van uitvoering geldig is. Het algemene herroepingsrecht dat geldt voor via internet bestelde producten is daarom uitdrukkelijk niet van toepassing op e-tickets. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief en de overeenkomst kan daarom niet geannuleerd worden. In geval van reclamaties in verband met gebreken aan de diensten van het attractiepark dien je te wenden tot het desbetreffende attractiepark.

6. Van wanneer tot wanneer kan ik naar een van de parken?
De te kiezen bezoekdagen lopen van 26 april 2021 tot en met 31 juli 2021. Mochten de deelnemende pretparken gesloten zijn i.v.m. het Corona virus (COVID-19), verwijzen wij je graag naar onze COVID-19 maatregelen. Deze vind je bovenaan deze pagina. De in deze periode vallende meivakantie en officiële feestdagen zijn uitgezonderd van deze actie:

  • Koningsdag: 27 april 2021;
  • Meivakantie: 1 t/m 9 mei 2021;
  • Hemelvaartsdag: 13 mei 2021;
  • Pinksteren: 23 en 24 mei 2021.

7. Kan ik met het ontvangen e-ticket naar het park? 
Nee, op de e-ticket is middels stappenplan aangegeven hoe er een datum gereserveerd kan worden bij het betreffende attractiepark.

8. Waar kan ik de actiecodes verzilveren? 
De activatiecodes op de 2e kassabon zijn te activeren van 26 april 2021 tot en met 6 juni 2021 via www.kruidvatpretparkenactie.nl.

9. Ik heb geen activatiecode ontvangen, wat nu?
Neem hiervoor contact op met Kruidvat via: 0318-798000.

10. Mijn activatiecode werkt niet, wat nu?
Per persoon zijn er maximaal vijf (5) activatiecodes in te voeren en te verzilveren. Eén code geeft recht op één e-ticket. Een code kan bestaan uit cijfers en letters, controleer de code goed. Blijf je problemen houden? Neem dan contact op met de klantenservice: kruidvatactie@touchpromotions.nl of 0800-3939600.

11. Kan ik mijn activatiecode ook inwisselen voor geld? 
Een toegangsbewijs kan niet worden ingewisseld voor andere goederen of diensten van Kruidvat, voor geld of voor toegang tot een ander attractiepark of toegang buiten de hierboven genoemde periode.

12. Ik heb geen e-ticket ontvangen nadat ik deze heb besteld via de actiepagina?
De e-ticket(s) ontvang je max. 15 minuten na je bestelling. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-ticket(s) nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice: 
kruidvatactie@touchpromotions.nl of 0800-3939600.

13. Moet ik verzendkosten betalen? 
Nee, de e-ticket(s) worden per email verstuurd, Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten per email een bestelbevestiging en daarop volgend (max. 15 minuten na je bestelling) een email met de e-ticket.

14. Ik heb een fout e-mailadres opgegeven of ben mijn e-ticket kwijt. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice: kruidvatactie@touchpromotions.nl of 0800-3939600.

15. Voor wie is de gratis e-ticket geldig? 
De e-ticket is geldig voor iedereen die het park wil betreden, zie voorwaarden van het park zelf of er uitzonderingen zijn voor bijvoorbeeld kinderen. Vanaf 16 jaar kan je de activatiecode verzilveren en e-tickets bestellen.

16. Moet ik voor een kind ook een toegangsbewijs hebben?
Dit is verschillend per attractiepark. Kijk daarom op de website van het desbetreffende park voor de actuele informatie.

17. Voor hoeveel personen is een e-ticket geldig? 
Een e-ticket voor een park is voor één persoon geldig. Wil je met meer personen naar het park? Dan heb je meer activatiecodes nodig. 

18. Hoeveel e-tickets kan ik bestellen?
Per persoon zijn er maximaal vijf (5) activatiecodes in te voeren en te verzilveren.

Per activatiecode kan je kiezen voor een van de deelnemende attractieparken (Archeon, Avonturenboerderij  Molenwaard, Drievliet, Duinrell (exclusief Tikibad), Madurodam, Neeltje Jans, Slagharen (exclusief Aqua Mexicana en Black Hill Ranger Path)).

Wanneer je extra e-tickets wilt bestellen, kan dit alleen via de website van het betreffende attractiepark, zie hier de parkinformatie.

19. Kan ik zelf extra e-tickets bijkopen?
Ja, dit is echter alleen mogelijk via de website van het park, zie hier de parkinformatie.

20. Zijn parkeertickets inbegrepen? 
Nee, deze kun je bij aankomst van het park indien nodig aanschaffen. Zie ook de e-tickets van het park met de extra voorwaarden/uitzonderingen per park.

21. Hoe oud moet ik zijn om e-tickets te mogen bestellen?
Vanaf 16 jaar kan je de activatiecode verzilveren en e-tickets bestellen.

22. Tot wanneer zijn e-tickets te boeken? 
De e-tickets voor de parken zijn te reserveren tot en met 6 juni 2021, voor een bezoekdatum tot en met 31 juli 2021. Mochten de deelnemende pretparken gesloten zijn i.v.m. het Corona virus (COVID-19), verwijzen wij je graag naar onze COVID-19 maatregelen. Deze vind je bovenaan deze pagina.

23. Ik heb mijn browser gesloten tijdens het boeken, is mijn code nu geblokkeerd? 
Nee, de code zal, na het verlopen van een bestelsessie, na 20 minuten weer actief zijn.

24. Ontvang ik een bestelbevestiging? 
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten per e-mail een bestelbevestiging. Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen.

Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice: 
kruidvatactie@touchpromotions.nl of 0800-3939600.

25. Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld? 
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring

27. Waar kan ik terecht met vragen en/of opmerkingen over de actie? Er is mij iets niet duidelijk. 
De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00u - 17:00, met uitzondering van de erkende feestdagen.

Telefoon: 0800-3939600
E-mail: kruidvatactie@touchpromotions.nl